poniedziałek, 22 lipca 2019

Create...

W ramach wakacyjnego relaksu powstał ten oto tag. A wszystko za sprawą zabawy, jaką proponuje Towarzystwo Dobrej Zabawy, w której zliftować trzeba przepiękny tag Annar. Wena mnie natchnęła, nawet nie musiałam jej o to specjalnie prosić :)
Wykorzystałam zapomnianą pastę pękającą...


... dodałam własnoręczny kwiatek z papieru czerpanego...


...i ułożyłam sporo warstw :)


Zajrzyjcie na blog zobaczyć inne pomysły na lift tej pracy Annar :)
Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

Елена pisze...

Матильда, привет! Вы сотворили интересную бирку. Смогли интересно сочетать разные техники и материалы. Смотрится нежно и красиво. Спасибо от блога ТДЗ. С теплом, Елена)

barbaratoja pisze...

Cudny.
W takich tagach podoba mi się bardzo ich wielowarstwowość. Obejrzę i słyszę głosy; spróbuj, zrób to.

Chimera pisze...

Jaki piękny, te kolory są naprawdę śliczne, kojarzą mi się z pogodnym niebem :)