niedziela, 14 listopada 2021

Waiting for true love...

Na blogu ZieloneKoty.pl ruszyło nowe wyzwanie pt. "W oczekiwaniu na...". Pomysłów można mieć milion, ja postanowiłam przedstawić ten temat w taki sposób:


Przeglądając swój zbiór papierowych postaci (paper dolls) od Tima Holtza natknęłam się na tego pana i od razu wiedziałam, że będzie idealny do takiego nostalgicznego taga.

Tło taga przygotowałam nakładając farbki akrylowe, wzór liter odbity stemplem i dodatkowo utrwalony miedzianym pudrem do embossingu oraz cieniując niebiesko-zielonymi kredkami distress. Dodało to ciekawego efektu patyny. 

Wykorzystałam również metalowe elementy - też odpowiednio postarzone, tym razem woskami oraz żywiczne odlewy z foremek Primy. Oprócz metalowej zębatki są jeszcze wycięte wykrojnikiem i pomalowane srebrną, metaliczną farbą, która daje bardzo realistyczny efekt.




Mam nadzieję, że nabraliście ochoty do stworzenia jakiejś pracy w stylu vintage. Zapraszam do wspólnej zabawy, bo temat wyzwania daje naprawdę szerokie możliwości interpretacyjne :)

Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy: