niedziela, 26 czerwca 2022

One of a kind...

ATC z Księżycem w roli głównej. Wytuszowałam tło moimi ulubionymi distressami, dodałam delikatne odbitki stempelkiem z nutkowym wzorem (myśląc o Księżycu jakoś tak automatycznie pojawiają mi się nuty w tle) oraz chlapnięcia magicalsem - przepięknie się błyszczą, jak na rozgwieżdżoną noc przystało 😃🌜


Napis pokryłam srebrnym pudrem do embossingu. Księżyc natomiast to żywiczny odlew z foremki Primy pokryty srebrnymi płatkami folii oraz czarnym matowym woskiem.



ATC zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy:


oraz na wyzwanie w Country View Challenges - "Seeing stars".

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, które tutaj zostawiacie 🥰
Zapraszam również do obserwowania mojego profilu na instagramie

3 komentarze:

Let's Art Journal pisze...

Wow, such a beautiful card! Loving the colours with the moon and stars - amazing 😀. Thanks so much for joining us at Country View Challenges! Hugs Jo x

Craftyfield pisze...

Creating on such a small surface is hard... you did brilliantly! Thanks for playing with us at Country View Challenges!

made by Aluu pisze...

Przepiękne tuszowanie.Dziekuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.