środa, 20 lipca 2022

Wspólna wyprawa...

Hej, hej! Moja dzisiejsza inspiracja to layout upamiętniający wspólnie spędzone chwile podczas zeszłorocznych wakacji. U mnie wypoczynek zawsze jest raczej aktywny, a wędrówki po górach mają stałe miejsce w wakacyjnych planach. I takie chwile, wspólnie spędzone, lubię utrwalać na zdjęciach, a później właśnie na layoutach.

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów co do produktów, które tutaj użyłam, to zapraszam na blog ZieloneKoty.pl, gdzie znajdziecie listę i opisy 😊





Polecam Waszej uwadze naklejkę ze wzorem delikatnej koronki wystającą po bokach całej kompozycji. W sklepie można znaleźć różne motywy tych naklejek i myślę, że mogą być bardzo ciekawym dodatkiem do różnych prac.


Małe kwiatki to odlewy z foremek. Chciałam, żeby pasowały kolorystycznie do dużego, metalowego, więc pokryłam je najpierw ciemną farbą akrylową, a następnie złotym woskiem. Żeby nie były za bardzo błyszczące, dodałam matowych wosków. Po tej metamorfozie trudno się zorientować, że naprawdę nie są metalowe.

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do wzięcia udziału w wakacyjnym wyzwaniu "Jedziemy na wycieczkę"




Brak komentarzy: