sobota, 24 września 2022

Happy together...

Tym razem postanowiłam powrócić do jednej z moich ulubionych form w scrapbookingu, czyli do layoutu. Urzekła mnie niesamowicie kolorystyka zaproponowana przez Scrapbookingshop w wyzwaniu 4/2022.
Jak zwykle wykorzystałam trochę moich ulubionych mediów - jest m.in. pasta strukturalna, mgiełka, pasta z błyszczącymi drobinkami, wosk...

Elementy z żywicy pokryłam czarną farbą akrylową, a później woskiem w kolorze rose gold.



Chlapania tym razem zrobiłam wykorzystując liquid acrylic.


Wokół kompozycji piękny wzór nałożony przez maskę. Niezastąpiona jest pasta strukturalna od Tima Holtza - ma idealną konsystencję i matowe wykończenie.


Pracę zgłaszam na wyzwanie Scrapbookingshop ⬇


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Zaglądających ❤

1 komentarz:

Oliwiaen pisze...

Bardzo fajnie wyszło, spójnie i z pomysłem! :)