sobota, 17 grudnia 2022

Zimowy lampion...

W tym roku zamarzyło mi się zrobić zimowy, szklany lampion i oto jest 😊❄
Zwykły słoik pokryłam preparatem dającym efekt zmrożonej powierzchni, na wieczku stworzyłam zimowy krajobraz. W środku są mini żaróweczki na druciku, więc wieczorem mam piękne światełko.

Pracę zrobiłam w ramach inspiracji dla ZieloneKoty.pl, na trwające obecnie wyzwanie pt. "Zimowy czas". Serdecznie zachęcam do wzięcia w nim udziału 💕


Ramkę z foremki Primy i gwiazdki pomalowałam tym razem na biało, a krawędzie delikatnie przeciągnęłam woskiem w kolorze różowego złota.


W roli śniegu świetnie sprawdzają się styropianowe kuleczki i szklane kryształki lodu.


Polecam uwadze cudowne choineczki i uroczy domek, który można ozdobić na wiele sposobów.


Mam nadzieję, że znajdujecie trochę czasu w tym przedświątecznym zabieganiu, żeby zrobić jakieś fajne dekoracje 😊

Pozdrawiam cielutko!

2 komentarze:

Craftfanka pisze...

Jaki piękny lampion Ci wyszedł:) Domek na wieczku wygląda cudnie:)

Etoile pisze...

Uroczy