czwartek, 2 listopada 2023

Świąteczna kartka z shaker boxem...

Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na kartkę świąteczną, którą zrobiłam w całości z produktów znajdujących się w Kociej Niespodziance - wersja scrapbooking.

Tekturki, które się w nim znajdują od razu podsunęły mi pomysł, żeby te śnieżne kule wykorzystać jako shaker box. A że w zestawie znajdują się też sztywna folia oraz brokat i mikrokulki w dwóch rozmiarach, to sprawa wydawała się oczywista! Pozostawało tylko zdecydować się jaki obrazek zamknąć w tej kuli i przyznam, że tu wybór nie był prosty, ale ostatecznie stanęło na tej uroczej sarence.

Wycięłam też zielone dodatki z papieru do scrapbookingu, które bardzo ożywiły tę kartkę.



Mam nadzieję, że pomysł przypadł Wam do gustu i wykorzystacie go w Waszych pracach.

2 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Śliczna ❤️❤️❤️

Zacisze Lenki pisze...

Wspaniała kartka. Pozdrawiam serdecznie.