niedziela, 28 stycznia 2024

Love...

Nabrałam ostatnio ochoty, na sięgnięcie po jakieś energetyczne kolory i padło na czerwony. A jak już czerwony, to pomyślałam sobie czemu nie serduszka, wszak niedługo walentynki ❤
I tak oto powstały te dwa tagi, z których jeden robiłam podczas transmisji na żywo dla sklepu ZieloneKoty.pl.


Bystrym okiem pewnie widzisz, że tym razem baza to papiery (które u mnie na tagach niezbyt często goszczą). Jeśli zastanawiasz się co to za fajne wzory, to spieszę donieść, że to kolekcja "Holmes in love" od UHK Gallery ❤🖤

Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie pomajstrowała przy tle i z tej potrzeby sięgnęłam po maskę, pastę strukturalną i czerwoną farbę i tak oto pojawiły się te wszystkie serduszka ❤❤❤

Kolejnym przystankiem było składanie serduszka 3D z nowego wykrojnika Sizzix i oklejanie go płatkami folii do złoceń, żeby uzyskać efekt metalu.

Na koniec wyciągnęłam kilka różnych pudrów do embossingu, żeby pokryć nim literki, trybiki oraz kółeczko do przeciągnięcia wstążki 👌🏻



Na tym zdjęciu jest klika produktów, które wykorzystałam. Wszystko znajdziesz w ZieloneKoty.pl ✌🏻


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy: