niedziela, 16 czerwca 2024

Art journal - tutorial

Dziś mam dla Was filmik dokumentujący proces powstawania mojej pracy. W ostatnim czasie dość popularny jest art journal, w związku z czym postanowiłam podzielić się z Wami moimi sposobami na zrobienie niezbyt skomplikowanego wpisu.


Moja praca opiera się przede wszystkim na wykorzystaniu mgiełek, stempli i dodatkowo pudru do embossingu. Polecam szczególnej uwadze stempel - gałązka z liśćmi, który jest w zestawie z wykrojnikiem. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią wycinać. Wzór składa się tak naprawdę z 3 warstw, które można dowolnie łączyć i osiągać dzięki temu różne efekty. Oprócz listków są aż trzy wzory kleksików. Jeśli do tej pory mieliście obawy, że kleksy i chlapnięcia mogą zniszczyć pracę, to takie stempelki są świetne, bo wszystko można mieć pod kontrolą.




Zapraszam serdecznie do obejrzenia tutorialu, ale przede wszystkim do odkrywania radości z samego procesu tworzenia!


Wpis powstał w ramach współpracy ze sklepem ZieloneKoty.pl, a wszystkie produkty, których używam znajdziecie właśnie w tym sklepie.

Dodatkowo posyłam ten wpis na blog Art Journal Journey, gdzie trwa wyzwanie pt.: "What makes you happy". U mnie jest to przede wszystkim radość tworzenia!

3 komentarze:

My name is Erika. pisze...

I have this die and like you, I love it. I need to use it again on another AJJ page for your challenge this month Matilde. And you page is great. I love the splatters and your layout. And thanks for the video of your process too. I hope you're having a lovely month. hugs-Erika

Valerie-Jael pisze...

Beautiful journal page, Matilde, really beautiful. Love the splatters, to. Hugs, Valerie

WendyK pisze...

Fabulous page, love the layout and background. Take care, Wendy K