poniedziałek, 22 lipca 2024

Stay curious...

Ostatni wpis był czyściutki i minimalistyczny, więc dla równowagi wracam do czegoś, co jest mi zdecydowanie bliższe, czyli wpisy z odrobiną mediów 🤎🧡
Tym razem inspirację zaczerpnęłam od Magdaleny Karasińskiej, w ramach zabawy organizowanej przez @polskiyoutubehop.

Przede wszystkim spodobał mi się pomysł kraftowego tła. Uwierzysz, że nigdy takiej pracy nie robiłam?
Kolejny element, który mnie zachwycił u Magdy, to układ. Podoba mi się to dopełnienie głównego motywu, które jest umieszczone w lewym dolnym rogu.
No i przy okazji przypomniałam sobie o mojej paście pękającej, która chyba kończy swój żywot 😁 
Na koniec pojawiła mi się myśl, że mam chyba za małe te notesy, bo ta praca wymagałaby zdecydowanie większej powierzchni 😁




Pozdrawiam seredecznie!

Brak komentarzy: