niedziela, 27 lutego 2022

Jak wykorzystać gel medium....

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami pomysłem na wykorzystanie gel medium (medium żelowe) oraz papierowych serwetek. Osobiście najbardziej odpowiada mi ten produkt z firmy Maimeri, ma fajną, lekką konsystencję i szybko wysycha. Do kupienia oczywiście w ZieloneKoty.pl 😊
Do swoich projektów zdecydowanie bardziej wolę matowe gel medium, ale są też błyszczące, jeśli ktoś woli połysk w pracy. Gel medium może mieć różne zastosowania, ale w tym poście chciałam pokazać Wam jedno z nich. Dzięki niemu oraz papierowym serwetkom o dowolnych wzorach można wyczarować piękne tło. W moim przypadku jest to tło do taga, który z powodzeniem może służyć również jako zakładka do książki.




W krótkim filmiku pokazuję krok po kroku, jak przygotować takie tło i stworzyć taga, którego prezentuję. Zapraszam do obejrzenia i zaglądania na mój kanał 🥰



Brak komentarzy: