sobota, 5 listopada 2022

Enjoy life...

Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją na nietypową oprawę zdjęcia, czyli z wykorzystaniem bazy z hdf w kształcie żarówki. Ostatnio bardzo lubię ten motyw i w planach mam już kolejną tego typu dekorację.

We wnętrzu żarówki przykleiłam papier scrapowy, który pokryłam pękającym przezroczystym preparatem. Ramkę pomalowałam czarną matową farbą akrylową, a później dokładałam błyszczących kolorów używając do tego metalicznego wosku i farby akrylowej. Ta w kolorze liliowego srebra mieni się niesamowicie i wystarczy naprawdę odrobina, żeby dodać błysku całej pracy. Postanowiłam też dodać odrobinę faktury. Żeby wzór nałożony przez maskę wyraźnie się odznaczył, dosypałam do czarnej farby akrylowej odrobinę proszku zagęszczającego. Jest to bardzo fajny sposób na otrzymanie pasty strukturalnej w dowolnym kolorze. I jeszcze kilka słów o odlewach. Zawsze każdy element przed przyklejeniem maluję oddzielnie farbą podkładową, w tym przypadku wykorzystałam również matową farbę akrylową. Następnym krokiem jest nałożenie wosków - tutaj w dwóch kolorach: srebrny i różowe złoto. Niektóre brzegi przetarłam delikatnie czarnym matowym woskiem, żeby całość jednak aż tak bardzo się nie świeciła :) Dopiero po tych przygotowaniach układam kompozycję i przyklejam poszczególne elementy. Wykorzystałam do tego heavy body gel, ponieważ bardzo dobrze wiążę i gwarantuje, że nic nie odpadnie.

Ostatnie dwa kroki to dodanie pasty z błyszczącymi drobinkami i delikatne chlapnięcia białą farbą. No i oczywiście napis!

Wszystkie produkty, których użyłam znajdziecie w sklepie ZieloneKoty.pl, a na blogu dokładną listę







Mam nadzieję, że zachęciłam Was do stworzenia podobnej dekoracji. Jeśli tak, do dajcie znać - z chęcią obejrzę Wasze projekty :)

Pozdrawiam cieplutko!



Brak komentarzy: