piątek, 6 maja 2022

Dreams come true....

Pierwsza z moich majowych inspiracji dla ZieloneKoty.pl to taki trochę starociowy tag w stylu vintage.

Przede wszystkim pobawiłam się w tworzenie tła. Gąbeczką nakładałam cienitukie warstwy farby, pilnując żeby nie wszystkie były od razu wyschnięte. Dzięki temu zabiegowi kolory fajnie się przenikają. Dodatkowo nałożyłam przez maskę pastę pękającą, a brzegi taga przeciągnęłam woskami i srebrną farbą (starałam się uchwycić ten efekt na jednym ze zdjęć).


Woski i srebrna farba akrylowa znalazły się też na odlewach z foremek dzięki czemu wyglądają jak metalowe. Żeby woski lepiej przylegały pomalowałam odlewy czarnym gesso. Nałożyłam je również przez maskę z kształtem żarówek. Żeby mieć pewność, że nie rozleje się pod maską, dosypałam trochę proszku zagęszczającego.




Całości kompozycji dopełnia postać chłopca z jednego z zestawów Tima Holtza tzw. paper dolls. Nie mogło też zabraknąć napisu, który bardzo często pełni rolę hasła motywującego, jako że taką rolę (motywatorów, pozytywników) nadaję większości moich tagów :)



Zapraszam na blog Zielonych Kotów, jeżeli jesteście ciekawi jakich konkretnie produktów użyłam :)

Pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

Bleubeard and Elizabeth pisze...

I LOVE the grunge and feel of rust. This is stunning and SO well thought out.

pearshapedcrafting pisze...

Absolutely vintage! Love the ruts and twigs! Hugs, Chris