poniedziałek, 23 maja 2022

I can I will...

Dość spontanicznie zrobiłam tag, na którym przetestowałam mój nowy nabytek, a mianowicie pastę Viva Decor dającą efekt rdzy. Jestem całkiem zadowolona z jej właściwości - ma żelową konsystencję i trochę drobinek, które tworzą po wyschnięciu porowatą powierzchnię. Bardzo dobrze się aplikuje.


Ważkę pokryłam woskami, żeby nadać jej metalowego charakteru.


Bystre oko dojrzy również delikatne przeźroczyste spękania na tej części taga, który nie jest przykryty rdzawym preparatem :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Zaglądających!

7 komentarzy:

Bleubeard and Elizabeth pisze...

You had me at RUST. Wow! This turned out great. Love the dragonfly and the rusty tag, too.

made by Aluu pisze...

Efekt rdzy wyszedł super,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

Crafting With Jack pisze...

I have been looking through your blog, fabulous art work.

Piotr Piętowski pisze...

Dzień dobry.

Całość faktycznie robi wrażenie elementu z rdzą. Dla mnie jednak ważka jest najlepsza. :)

Zapraszam do siebie.
Pozdrawiam!
https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

origata1 pisze...

Świetnie wyszedł ten tag! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

sirkkis pisze...

Lovely art journal page, Matilda. Love the design ♥️

pearshapedcrafting pisze...

Absolutely beautiful Matilde! Loving that gorgeous texture! Hugs, Chrisx