czwartek, 6 października 2022

Creativity takes courage...

Od dłuższego czasu chodziła za mną jakaś przestrzenna praca. Pomysłów było kilka, ale żaden jakoś nie potrafił się zmaterializować. Aż w końcu nadszedł ten moment, kiedy po prostu zasiadłam przy moim biurku i "samo się zrobiło" :)  Praca powstała w ramach współpracy z ZieloneKoty.pl.

Ramkę "obiłam" blachą, ale jak się zapewne domyślacie jest ona papierowa. Niezastąpiony do osiągnięcia takiego efektu jest folder do embossingu Sizzixa. Tym razem papier, który wytłaczałam pomalowałam wcześniej srebrną farbą akrylową, a po oklejeniu shadowboxa poprzecierałam matowym woskiem w kolorze zielonej patyny. Wnętrze boxa okleiłam papierami, które urozmaiciłam stemplami oraz wzorem z maski, przez którą nałożyłam pękającą pastę strukturalną. Dodatkowo, przed przyklejeniem, wytuszowałam brzegi wszystkich kawałków papieru, żeby podkreślić głębię. Moje główne ozdoby to odlewy z foremek Primy, szklane buteleczki podbarwione tuszami alkoholowymi i papierowe postacie od Tima Holtza. Nie mogło również zabraknąć napisu; bardzo lubię je dodawać do moich prac. Ten oznacza: "kreatywność wymaga odwagi" i jest to cytat, który przypisuje się francuskiemu artyście Henriemu Matisse. Ja go interpretuję w taki sposób: jeśli chcesz być kreatywny, nie bój się wychodzić poza własną strefę komfortu, próbuj nowych rzeczy, łam schematy i przede wszystkim nie bój się tworzyć tylko dlatego, że komuś może się twoje dzieło nie spodobać :)




Na blogu ZieloneKoty.pl znajdziecie szczegółową listę produktów, które wykorzystałam do zrobienia tej pracy, zapraszam 😊

Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy: