wtorek, 25 października 2022

Take risks...

Jesień w pełni, a ta pora roku, jak żadna inna, kojarzy się z ciepłymi brązami, pomarańczem i rudym - "Kolory jesieni" to temat aktualnego wyzwania na blogu ZieloneKoty.pl :)

Ja w ramach inspiracji dla Was, postanowiłam sięgnąć po moje ulubione media i zrobić niewielki obrazek. Wykorzystałam gruby karton z jakiegoś opakowania i okleiłam go płótnem introligatorskim. Żeby media w niego nie wsiąkły, zabezpieczyłam przeźroczystym gesso. Następnie przez maskę nałożyłam pastę strukturalną i delikatnie psiknęłam mgiełką tak, żeby porobiły się fajne zacieki. Kolejny etap to przygotowanie wszystkich odlewów z żywicy. Najpierw pomalowałam je czarnym gesso, a następnie część pastą dającą efekt rdzy. Do tego dołożyłam woski, zarówno metaliczne, jak i matowe. Ten w kolorze zielonej patyny nadaje ciekawego efektu postarzenia. Wszystkie odlewy przykleiłam na heavy body gel. W niektóre miejsca nałożyłam błyszczącą pastę strukturalną, dzięki której cała praca nabiera ciepła i blasku. Ostatnim etapem było wybranie odpowiedniej papierowej postaci - siedzący chłopczyk idealnie dopasował się do tych trybików - i dołożenie napisu.





Szczegółową listę produktów znajdziecie na blogu ZieloneKoty.pl - zapraszam również do sklepu na zakupy :) 

Brak komentarzy: