niedziela, 16 października 2022

Special moments...

Po ostatnich pracach, dzisiaj dla odmiany chciałam pokazać layout. Wykorzystałam do niego różne ścinki i elementy, które zostawały mi po innych projektach. Mam takie pudełeczko, do którego wrzucam resztki, a później kombinuję, jak je spożytkować 😄 Aczkolwiek głównym pretekstem do zrobienia LO jest zawsze jakieś zdjęcie, które chcę zatrzymać w pamięci na dłużej 😊



Już dawno chodziło za mną, żeby wykorzystać do layoutu papierowe słomki. Dla urozmaicenia owinęłam je drucikiem.


Spod kompozycji wystaje kawałek papieru, który imituje blachę. został mi po robieniu tego shadowboxa.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich Zaglądających!


3 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Ślicznie

My name is Erika. pisze...

So wonderful Matilde. Are those your sons or brothers? They look like you is why I ask. Happy new week. Hugs-Erika

Matilde pisze...

Thank you for your lovely comment, Erika 😊 At this photo are my sons with my mum 😃