sobota, 9 grudnia 2023

W ten magiczny czas...

Jeśli szukasz pomysłu na kartkę świąteczną inną niż typowe, to dobrze trafiłaś 🤗

Moja propozycja to świąteczna grafika - najlepiej ta z magicznej kolekcji od UHKGallery - na własnoręcznie przygotowanym tle 👌🏻
Widzisz podobieństwo do moich wpisów do artjournala? Na pewno tak! 😃 Ale to stąd właśnie zrodził się pomysł na kartki świąteczne 💌🎄


Co wykorzystałam ⬇️
🔹️ papier do mixed mediów
🔹️ mgiełki i magiczne pigmenty od @lindysgang
🔹️ tusze distress, którymi nałożyłam wzory przez maski i wycieniowałam brzegi
🔹️ pudry do embossingu, którymi pokryłam śnieżynki
🔹️ biały fluid akrylowy do dużej ilości chlapnięć


Na przygotowane tło Wystarczyło nakleić wyciętą grafikę i kartka gotowa 🤗

Jak Ci się podoba ten pomysł?

Uwaga! Będą kolejne 😉

1 komentarz:

minimeble pisze...

Bardzo klimatyczna kartka:)