poniedziałek, 11 grudnia 2023

Zimowa dekoracja...

Grudzień to taki miesiąc, w którym wszyscy dookoła tworzą i pokazują zimowo-świąteczne prace, ale że inspiracji nigdy dość, to mam dla Was i ja jedną 😊 Tym razem - w ramach inspiracji dla sklepu ZieloneKoty.pl - zrobiłam zimowy obrazek, wykorzystując do niego w dużej mierze produkty z Kociej Niespodzianki (wersja scrapbooking). Dodałam też troszkę mediów - gesso, pastę pękającą i białą farbę akrylową. Co do zagospodarowania kamieniczek miałam kilka pomysłów, ale ostatecznie zwyciężył właśnie ten. Proces powstawania tej pracy nie jest zbyt skomplikowany i na pewno będzie dobrą wprawką przed bardziej wymagającymi projektami. Zatem jeśli stawiasz swoje pierwsze kroki w mediowaniu, albo w ogóle jeszcze się nie odważyłaś, to serdecznie zapraszam na krótki tutorial na You Tubie. Tych bardziej zaawansowanych oczywiście również! Mam nadzieję, że każdemu coś ciekawego wpadnie w oko 😃





Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy: