wtorek, 5 grudnia 2023

Zimowa kartka handmade...

Jak zapewne wiele z Was zauważyło, nie robię zbyt często kartek. Ale święta Bożego Narodzenia to dla mnie taki okres, że własnoręcznie zrobione kartki i wypisane życzenia to po prostu punkt obowiązkowy, niemalże jak ubranie choinki.


Dookoła sarenki ułożyłam kompozycję z różnych elementów wyciętych z arkusza papieru ScrapAndMe. Białe owoce jemioły i głogu pokryłam preparatem snow crystal, dzięki czemu wyglądają jak lekko ośnieżone lub zmrożone. Papier bazowy z białymi plamkami śniegu idealnie pasował mi do całej koncepcji, a wydarty pasek welurowego papieru dodaje całości delikatnego ciepła i przytulności. W zimowym zestawie scrapbookingowym Kocia Niespodzianka sklepu ZieloneKoty.pl jest stempel z bardzo uniwersalnym napisem, który tutaj wygląda znakomicie.
Dla podkreślenia świątecznego charakteru dodałam biało-czerwony sznureczek i przymocowałam do niego metalową śnieżynkę. Kartka wyszła lekko przestrzenna, ale spokojnie zmieści się do koperty i powędruje w świat.



Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

My name is Erika. pisze...

THis card is very festive and very pretty too Matilde. Hugs-Erika